6 Mart 2015 Cuma

WATSONS&ROSSMAN KADINLAR GÜNÜ İNDİRİMİ



8 martta 3 büyükler indirim yarışına girdi.oturduğum yerde bir tek gratis yok o yüzden gratisi es geçtim.rossmann ve watsonstan ve bir de realden istediklerimi alıp çıktım bir kaç saat içinde.öncelikle indirim olunca her şeye saldırıyoruz bunu anladım.aradığım bir kaç şey vardı gerekli dediğim herkes ilk gün alıp bitirmiş bana kalmamıştı :)


Watsons rimmel indirimleri beni pek memnun etmedi açıkcası ama sadece orda satıldığı için tıpış tıpış yine rimmel bb kremimi ve stay matte pudramı ordan aldım.bu bb kremden hiç bir güç beni vazgeçiremez olurda bir gün kaldırırlarsa büyük bir moral bozukluğuyla dolaşabilirim o kadar bağlıyım kendisine.1 tüp rahat 3-4 ay gidiyo.fiyatı 17tl
pudrayı sırf almak için aldım diyebilirim.umarım güzel bişi çıkar zaten arada sırada kullandığım bir şey kötü çıkarsa da göz yumucam artık :) fiyatı 13₺
fırça hakkında hiç bir fikrim yok nedir ne değildir kullanınca görücem.8.90




maskara(10tl) ,göz kalemi (3.5tl) ,şampuan(7tl) ,gece gündüz göz kremi seti(20tl) ,niveanın göz kremini  (14.50) rossmanndan aldım.şunu sylemeden geçmiyim rossmann indirimiyle herkesi memnun eder.


Johnson's bedtime seti realden aldım.fiyatı 14.90 

 Sizler indirimden memnun kalan taraf mısınız yoksa şişirilmiş bulanlardan mı?

                   Sevgiler ÇİSEM.... 

2 yorum:

  1. johnsons's bedtime setinin fiyatına inanamıyorum yaa onu da mı rossmanden aldınız. Kaçırdığıma inanamıyorum.

    YanıtlaSil
  2. Hayırr onu real marketten aldım:) onu o fiyata aldığıma ben de çok sevindim 1 ürün fiyatına gibi 3 ürün almış oldum :))

    YanıtlaSil