30 Mart 2015 Pazartesi

RİMMEL LONDON BB CREAM 9-İN-1



Cilt tipim oldukça hassas ve hassas olduğu içinde sivilce problemim var.İtiraf etmeliyim ki,Rimmel London'ın BB kremini aldığımda hiç bir beklentim yoktu,sırf kullanmak için kullanmıştım. :) 



Kullandığım anda sivilce izlerini kapatınca aşık oldum  :)
İlk kullanımda yüzümde oluşan ışıltıyı ve sağlıklı görüntüyü o kadar çok sevdim ki daha önce neden almadım diye üzüldüm.
Bendeki rengi light,ciltle rengi tam oturuyor.
Günlük kullanım için uygun bir ürün.
Kullanmadan önce nemlendirici sürüyorum.
Uygulaması gayet kolay,isterseniz fırçayla isterseniz süngerle isterseniz de parmaklarınızla uygulayabilirsiniz.
Arada başka ürünler kullansam da bu BB kremden asla ama asla vazgeçmem:) 
Watsonslarda gördüğünüz an ısrarla isteyiniz.
  Gününüz dünden iyi geçsin  Çisem..

My skin is very sensetive because of it I've  acne problem.
This BB cream help me hide my acne scar.It makes my skin brighter and perfect match.Love it!!
before I using it I applied moisturizer  cream. This is the best product I'll never stop using it.
This BB is perfect for day time.Its easy to apply and looks amazing.when I bought it,I didn't know what to expect.mine is light.if you see this product you should buy and give chance ;) 
    Xoxo Çisem..

3 yorum:

  1. güzel bir ürün incelemesi olmuş :) sevgiler
    www.beauthingsforme.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Sivilce problemi bende de var insan 30undan sonra ergenlik sivilcesi mi çıkarır ya :/ Deneyeceğim bunu :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kurtulamıyoruz şu sivilcelerden :/ umarım deneyince memnun kalırsın sende ;)

      Sil