12 Mart 2015 Perşembe

LOREAL ELSEVE KOMPLE ONARICI 5





Geçen sene eylül ayında saçlarımın yarısını kuaförde bırakmış nasıl uzatırım derdine düştüğüm sırada tanışmıştım bu güzellikle.belime gelen saçlarımı omuzlarımdan 3 parmak aşağıda bir yere kadar getirip kat verdiğini sanan bi kuafördü.siz siz olun benim yaptığım gibi düzenli gittiğiniz bir kuaförünüz varsa değiştirme arayışına girmeyin benim gibi pişman olabilirsiniz.


her neyse saç uzatma maratonumu belki bir başka postta yazarım isteyen olursa tabi.saçımı beslicek kırıklar varsa onaracak bir maske derdindeydim.anneme telefon açmıştım böyle bir ürün varsa alır mısın sorup diye.watsonstaki görevli bunu önermiş  iyikide önermiş 2 kutuyu kullanıyorum.arada unuttuğum oluyor ama yinede kullanıyorum.



Ürün gerçekten çok güzel bi ürün ıslak saça haftada 1 uygulanıyor 2-3 dakika bekleyip durulanıyor.kırık saçı onarmıyor tabiki ama  kırıkların oluşmasına da izin vermiyor.
Çok güzel bi kokusu var çiçeksi ama kokusu kalıcı değil malesef.
    Eğer saç maskesi arayışı içerisindeyseniz elseve'e bir şans verebilirsiniz.
                                                 Sevgiler ÇİSEM

4 yorum:

  1. Maske arıyordum henüz beğendiğim bir şey bulamadım bir de buna bakayım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kolay kırılan saçınız varsa iyi gelecektir yumuşatması parlaklık vermesi de cabası :)

      Sil
  2. Ben de kullandım bu ürünü ve dediğiniz gibi ben de çok memnun kaldım. sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşe yarayan bir ürün ben seviyorum :) benden de sevgiler...

      Sil