29 Mart 2015 Pazar

2015 MODASI VE RENKLERİ

Bahar aylarında yaz için ne alsam diye düşünenler elime mum diksin.
Haziran temmuz agustos benim Ankara'dan kaçış ayım:) Her kış yaz için gün sayar yaz hayalleri kurarım.Artık bahar geldi her ne kadar güneşiyle içimizi ısıtan günler gelmese de resmen bahar ayındayız:) ben hazırlıklara yavaştan başladığıma göre sizlere de ipuçları vermek istedim.Ay moda da neymiş? Ben modaya uymam moda bana uysun diyenler elbette çıkacaktır:) Moda olan her şeyi giyelim demiyorum tabiki ama bilgili olmakta fayda var diye düşünüyorum.
Hadi bu sene neler var neler yok göz atalım.


1)PÜSKÜL
Bu kış püsküllere alıştık yazın da devam ediyoruz.Aksesuar ve kıyafetlerde olmazsa olmazlar arasında.Özellikle gardrobunuzda eteklere yer açın.uzun ya da kısa fark etmez.

2)ÇİÇEK DESENİ
Bu sene çiçekler ve güller büyüdükçe büyüdü.Üst ya da alt bölgeniz inceyse tercih edin unutmayın elbisenin üstünde kullanılan büyük objeler sizin bedeninizi de büyütecektir.

3)TEK OMUZ ELBİSE
Tek elbisede değil bluzlarda hatta mayolarda da karşımıza çıkacak.



4)PUANTİYE
Neredeyse her sezon bütün markalar puantiyeye yer veriyor.Bu sene daha çok rastlayacağımız kesin.Beni tanıyan herkes puantiyeli olan her şeye sempatim olduğunu bilir.En çok bana yaradı bu trend :) 


5)TROPİKAL ETKİLER
Tropikal kuşlar,palmiyeler gardrobunuza girmeyi bekliyorlar.


6)PÖTİKARE
Etek,pantolonlarda çeşitli renk seçenekleriyle gönlümüze taht kuracak.



Renklere gelince altın sezonunu yaşayacak 2 renk var.turkuaza yakın mavi ve limon sarısı.
Diğer renkler ise marsala,greyfurt rengi,elektrik mavisi,kiremit rengi(pas,rust)


*görseller alıntıdır.

2 yorum:

  1. Püskül fikrine bayılıyorum buarada tek omuz moda olmuş yine sevindim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Püskülle ilgili dıy var aklımda belki seversin :) püskül candır :D

      Sil