17 Mart 2015 Salı

THE BALM CONCEALER



Bugün The Balm'ın en iyi ürünlerinden biriyle devam ediyorum.2gün üst üste balmı anlatmak ne kadar doğru bilmiyorum umarım sıkılmazsınız.ayrıca Gizem'le konumuz bugün aynı pişti olmuşuz :) 






Öncelikle dışından başlayalım.Diğer ürünler gibi cicili bicili bir ambalajı yok.şeffaf plastik bir kavanozda 7.5gr'lık bir ürün.
*Benim elimdeki ton light.ürünün size uymama gibi sorun çıkartacağını sanmıyorum çünkü çeşitli tonları mevcut.birinden biri size uyacaktır.
*şeffaf kutunun içinde olması sizi korkutmasın herhangi bir kırılma olmuyor.
*ürünün hemen içinde süngeri var bunu bazısı tozdan korumak için bazısı benim ilk yaptığım gibi uygulamak için kullanabilir.(resimdende kullandığım anlaşılıyor zaten) :) 
*katı yapıda olduğu için fırçayla alıp uygulamak zor ilk önce parmak yardımıyla alıp ister pıt pıt ,isterseniz süngerle uygularsınız.
*kapatıcılığı çok iyi.morluklardan göz torbasına kadar etki ediyor.
 *hafif yağlı bir yapısı var.göz altlarında yağ bezesi yapar mı bilmiyorum ama henüz bir sorun yok.
*göz çevresine bakım yapıyormuş.muş diyorum çünkü öyle bir etkisine rastlamadım:) 
*tek kötü yanı çizgilere belli bir süreden sonra dolması.
Uykusuz kaldığımız zamanlarda,sivilce izlerine,morluklara rahat rahat kullanabileceğimiz bir ürün.
                Sevgiler ÇİSEM...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder