22 Mart 2015 Pazar

EMİLY DUDAK KALEMİ



Merhaba kızlar bugün bahsedeceğim ürün emily dudak kalemi...


Kalem rujdan daha dayanıklı olduğu için daha tercih edilesi.tüm dudağınıza bu kalemi sürseniz dahi kurumuyor.daha parlak görünmesini isterseniz dudak koruyucu ya da parlatıcı da sürebilirsiniz.sürümü oldukça kolay.


211 numara mac kinda sexy ile birebir aynı.
Benim favorim 206 ve 211.iki kalemi birlikte karıştırıp sürüldüğünde de muazzam bir renge dönüşüyor.
sizin kullandığınız emily dudak kalemleri var mı? 
                                           Sevgiler ÇİSEM...

2 yorum:

  1. 211 var mı bende acep bir kontrol edip yoksa alayım madem dupe! Buarada ben bunları ruj olarak uyguluyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Al al mutlaka al canım.ben 2sini birlikte sürüp ruj olarak kullanıyorum 2si birlikte karışınca çok güzel bir renk oluyor:)

      Sil