3 Mart 2015 Salı

GARNİER SAF&TEMİZ 3Ü 1ARADA


Herkese merhaba haftanın 2.günü nasıl geçiyor?
 Bu gün sizlere bir ara kullanıp bıraktığım garnier 3ü 1aradadan bahsetmek istiyorum.benim cildim karma ve sivilceye meyilli her ürün malesef işe yaramıyor.biri ya çok kurutur ya da sivilce çıkartır.her neyse bu ürünü peeling özelliği ve cildim hassas olduğu için almıştım.dip not:sivilceli cilde peeling yapınca daha çok sivilce çıktığını unutmadan yazıyım.
Ürün o kadar hafif ki ne siyah noktaları temizliyor ne de derinlemesine bir temizlik yapıyor.bazı ürünleri şişirilmiş buluyorum işte bu da bunlardan biri.eğer ben hafif bir şey kullanmak istiyorum cildime diyorsanız bu ürünü kullanabilirsiniz fakat siyah noktalar için ya da sivilceler için kullanacaksanız uzak durulması gereken bir ürün. 
                     Sevgiler ÇİSEM...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder