7 Mart 2015 Cumartesi

GÖZ KALEMİ

Bugün bu iki göz kalemini sizlerle paylaşmak istiyorum.göz kalemi ve rimel hemen hemen hergün kullandığım ürünler.genelde waterproof ürünleri tercih ediyorum kullanırken yazın kullanışlı olduğu için kışında yaz alışkanlıklarımı sürdürdüğüm için başka ürün kullanmaya gerek duymuyorum.
Emily göz kalemi fiyatı ve kalitesiyle beni benden alıyo.bildiğim kadarıyla golden rose'un alt markası.sürümü inanılmaz kolay,dağılma yapmıyor ağlasanız da yağmura da maruz kalsanız da... 

Maybelline the collosal kajal liner kaleme kalemtraşa gerek olmadığı için seviyorum.asansörlü sistem kalemin ucunu fazla açarsanız kırılabilir.çizgiler reklamındaki gibi simsiyah oluyo.kalıcılığı 12 saat olmasa da 4-5 saat siyahlık kaybolmuyor.kalıcılık kişiden kişiye değişebilir diye düşünüyorum...ama emily gibi kaygan bir kalem gibi değil yani zor sürülüyor  
Kısa ve net olarak ben bu iki kalemden çok memnunum denemeyen varsa deneyin derim 

                     Sevgiler ÇİSEM...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder