28 Mart 2015 Cumartesi

DIY PHONECASE


Basit,kendinizin yapabileceği ürünlere para vermek sizcede saçma değil mi?Geçen sene kermeste görmüştüm yanlış hatırlamıyorsam bi telefon kılıfını.Fiyatını sorduğumda 75tl diye bi cvp alınca açık söylemem gerekirse ne kadar mantıklı bi kılıfa bu kadar para vermek diye düşündüm :) alt tarafı bi silikon telefon kabı ve simlerden oluşuyor bunu kendinde yaparsın diye kendi iç sesimle konuşurken evet yaparım diyerek işe koyuldum.



Maliyeti en fazla 14 tl tutuyor ve hayal gücünüz ve yapabilecekleriniz doğru orantılıysa ortaya harika telefon kılıfları çıkartabilirsiniz:) 

İhtiyacımız olan malzemeler:
Sim
Şeffaf oje
Telefon modelinize göre kap
Şeffaf tel
İnci
Silikon yapıştırıcı

Yapılışı:
Şeffaf ojeye simleri döküp karıştırdım.kabın üstüne ojenin fırçası yardımıyla sürdüm 1 saat kurumasını bekledim.kuruduktan sonra üstüne bir kat daha simli ojeden sürdüm.tekrar kurumasını bekledim.

İncileri şeffaf tele dizdim ve istediğim yuvarlağı elde edince bağlayıp düğümledim.kuruyan kabın üstne silikon yapıştırıcısıyla oluşturduğum incili yuvarlağı yapıştırdım ve ortasına taş boncuğuda yapıştırıp yarım saat kurumasını bekledim.hepsi bu :) 

2 yorum:

  1. Çok güzel olmuş moru çok severim ben :) Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim tatlım.moru ben de çok seviyorum :)

      Sil