12 Mart 2015 Perşembe

BLOG TANITIMI-1


Herkese merhaba size bi blog tanıtmak istiyorum.içeriği bizlerden o kadar farklı ki....siteleri tanıtıyor site ne işe yarıyor iyi mi kötü mü bilgi veriyor.kaydolunca ne kazanılıyor hepsini bilgilenmemiz için yazıyor.onun sayesinde gizligizli ye üye oldum ve ücretsiz sinema bileti kazanarak sinemaya gittim :) o yüzden belki sizlerinde işine yarar diye blogger arkadaşımıza destek olmak istedim.site henüz çok yeni o yüzden bizlerin desteğine ihtiyacı var.
onun yazdıklarından daha birçok şey öğreneceğimize eminim.benim gibi belki siz de seversiniz.
Blogunun ismi bile orjinal "biraltıbirsıfır " :) üstüne tıkladığınız da kendisinin sayfasına gidebilirsiniz.arada ilgimi çeken bloglar olursa burdan yine paylaşacağım :)
                   Sevgiler ÇİSEM....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder