21 Mart 2015 Cumartesi

BİORİCHİ ALKOLSÜZ GÜL SUYU


Belli bir dönem doğal ürünlere kayıyorum.yine o dönemdeyim sanırım.gözenekler için gül suyu kullanmaya başladım.bu ürünün içinde gül suyundan da fazlası var.




*papatya 
*arnica(öküzgözü)
*biberiye
*at kestanesi
Hiçbir şekilde cildi kurutup tahrişe neden olmuyor.
Ciltteki yağı ve kiri temizleyip,cilde parlaklık ve canlılık kazandırıyor.
İçinde bulunan papatya sayesinde akne oluşumunu engelliyor. papatyanın antiseptik özelliğinden dolayı.
Biberiye,cildin sıkılaşmasını sağlayıp, yumuşamasını sağlıyor.
At kestanesi,güneş lekelerini önlemeye yardımcı oluyor.
Sabah-akşam,temiz cildime pamuk yardımıyla uyguluyorum.kokusunu ve vermiş olduğu ferahlığı çok seviyorum.
Bütün cilt tiplerine uygun.eğer içinde bulunan bitkilere alerjiniz yoksa kullanabilirsiniz.
                                                     Sevgiler ÇİSEM..

2 yorum:

  1. Gülsuyu gözenekleri sıkılaştırmasının yanı sıra sabah akşam cilt temizliğimde kullandığım bir şey çok memnunum sen de çok fayda göreceksin iyi seçim olmuş :)

    YanıtlaSil
  2. Ben de gözenek sıkılıştırıcı olarak genelde gül suyunu tercih ediyorum.

    YanıtlaSil