9 Mart 2015 Pazartesi

GÖZ ÇEVRESİ MASKESİ


Bu gün sizlere göz altı için maske tarifi vermek istiyorum.

Arı sütü,bağışıklık sistemini güçlendirip vücudumuzda bulunan mikroplarla savaşıyor.kolestrole damar tıkanıklığına iyi geldiğini duymayan yoktur.kısırlıktan tansiyona hatta diyabete kadar iyi geldiği kanıtlamış...peki ya arı sütünün göz çevresine iyi geldiğini biliyormuydunuz?göz çevresini nemlendirip düzenli kullanımda kaz ayaklarına iyi geldiğini de eklemeden edemeyeceğim.maskeyi televizyonda görmüş ve ilgimi çekmişti denemekten zarar gelmez dedim ve denedim.
haftada 1 kere uyguluyorum 3. haftam şuan.göz çevresini inanılmaz nemlendirip yumuşacık yapıyo bu maske.eğer siz de maske yapmaya meraklıysanız deneyebilirsiniz.
Malzemeler:
Televizyonda 1 çay kaşığı kadar deniyordu fakat arı sütüne metal bir şey değdiğinde içindeki bütün yararlı olan şeylerin yok olduğunu bildiğimden ben yukarda gördüğünüz tahta çay karıştırıcıyı kullanarak serçe parmağı tırnağının yarısı kadar aldım üstüne birkaç damla zeytinyağı ve kayısı çekirdeği yağı ekleyip biraz karıştırdım ve göz altlarıma uyguladım.yaklaşık 20-25 dakika kadar bekledim ve yıkadım.maske sonrası dediğim gibi göz altı yumuşacık oluyor.
Bu maskenin göz morluklarına iyi geldiğini de okudum aklınız da olsun
                  Sevgiler ÇİSEM

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder