31 Mart 2015 Salı

RDL REVİTAL GÖZ KREMİ






Bu göz kremini 8 mart dünya kadınlar günü indiriminden almıştım okuyanlar bilir.Tam 3 haftadır sabah-akşam kullanıyorum ve artık yazmak istedim.






Ürünün açıklamasında:
Sıkılaştırıcı antiaging bakım serumu Q10,tatlı bademden elde edilen polilift ve kolajen içerir.Yaşlanma karşıtı,sıkılaştıran ve düzleştiren göz kremidir.İçeriğindeki üzüm çekirdeği,mısır özü ve makadamia yağı cildinizi beslerken kurumasını önler.Pantenol cildi yatıştırır ve iyileşme sürecini destekler.E vitamini ışıktan kaynaklanan kırışıklıkları önler.

Benim yorumlarıma gelince:

Ürün plastik tüpün içinde ve 15 ml.
Daha ilk günden kuru göz altlarımı nemlendirdiğini söyleyebilirim.
Sabah akşam göz altlarıma ve üstüne tampon hareketlerle masaj yaparak uyguluyorum.
Kremsi bir yapısı var ve hızlıca emiliyor.
Nemlendirmesi benim için yeterli geldi.
Göz altı morluklarım olmadığı için yorum yapamayacağım.
Hem göz altlarımı güzel nemlendirsin hem de bütçemi sarsmasın diyorsanız bu ürünü alabilirsiniz.
Daha önce niveanın göz kremini kullanıyordum(okumayanlar tıktık ) cildim alışmasın diye bu ürüne geçiş yaptım ve söylemeliyim ki;yeni başlayanlar,göz kırışıklığı yeni yeni oluşanlar rahatlıkla kullanabilirsiniz.Kremi makyaj yapmadan önce de kullanıyorum ve problem yaşamadım.Sabahları kalktığımda taze ve nemli göz altlarımla mutlu mesut yaşıyorum :) 
Sevgiler ÇİSEM...

Good morning!Today I want to show you this eye cream.I bought this on sale.I have been using this eye cream day and night for three weeks.This product in a plastic tube and helped me get rid of dry under eye.
I haven't dirk circles I cant make interpretation.İf you are looking for cheap eye cream in a drugstore you can buy it;) I have used nivea eyes cream and have to say this product good for the new starter.I'm using this under makeup and I have no problem...
I wake up everymorning and my skin looking refreshed annnd hydrated.
Xoxo Çisem...

4 yorum:

  1. Güzel bi inceleme olmuş canım. eline sağlık:)

    YanıtlaSil
  2. Sanırım bende almalıyım bu kadar güzel bilgilendirdiğiniz için teşekkürler, ellerinize sağlık.. :) Blogunuzu takibe aldım bende beklerim
    alabutikpasta.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Hiç bir şey beklemeden alıp iyi çıkan bir ürün bnm için :)

    YanıtlaSil