16 Mart 2015 Pazartesi

THE BALM SHELTER




Herkese selam kızlar..nasıl geçti haftasonunuz.Gizem,blogun diğer yazarı dün makyajını yapmış ablasıyla dışarıya çıkıp gezmiş,bense haftasonu dışarı çıkmadan kendimi dizi izlemeye mahkum ettim ve arada bloglarınıza baktım:) 




  Hazır bahar ayındayken herkes fondötenleri bırakıp bb krem ya da  cc kremlere yoğunluk daha fazla verecekken size the Balm'ın renkli nemlendiricisinden bahsetmek istiyorum...


The Balm ürünleri ilk olarak ambalajıyla ilgimi çekmişti gel zaman git zaman denemeye karar vermiştim.ambalajlar o kadar tatlı ki karşı koymak imkansız.Balm bizi kandırmayı çok iyi biliyor değil mi?  :) 
Allıklarını hem annem ablam hem de ben  çok severek kullanıyoruz.ailece müdavimiyiz :) Swiss dot ve Hot mama favorilerimiz.markanın bazı ürünlerini sevince diğer ürünleri de ilgimizi çekiyor haliyle,bunlardan biri de balm shelterdı.aslında 3 sene önce kullanmıştım sonra rimmel'in bb kremine alışınca başka bir şey kullanmaz oldum.ürünü kullandığımda yüze verdiği parlaklığı özlemiş olmalıyım ki tekrar şans vermek istedim.keşke vermeseydim çünkü içeriğini değiştirmişler sanırım çene bölgemde sivilceler çıkmaya başladı.Daha önce bu ürünü kullandığımda memnun kalmıştım dediğim gibi,şuan hiç memnun değilim sivilceleri de geçtim en açık tonunu(light) kullanmama rağmen yüzüme sürdükten bir kaç saat sonra garip bir şekilde turunculaşıyor hiç hoş bir görüntü oluşmuyor.
Fondöten,bb krem gibi kapatıcılığı zaten yok,orta bir kapatıcılığı var.

Yüzüme nemlendirici sürmeden sürdüm çünkü ürün nemlendirmeyi vaadediyor.
Benim cildim karma eğer kuru bir cildiniz varsa ürün size göre olabilir.benim gibi karma ya da yağlı bir cildiniz varsa uzak durun.
Maalesef kendisiyle vedalaşıyor sevgili bb kremime tıpış tıpış geri dönüyorum...

               Sevgiler ÇİSEM

8 yorum:

  1. Ürün dediğin gibi turunculaşıyor :(

    YanıtlaSil
  2. Ben çok severek kullanıyorum hatta bitti yenisini alıcam. Bende turunculaşma gibi bir sorun olmadı çok şaşırdım, cildinizle uyum sağlamadı demek ki.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 3 sene önce ben de öle bir şey olmamıştı memnundum o yüzden tekrar aldım fakat böyle oldu sonuç.ürünn son kullanma tarihide hiç bir yerde yazmıyor bozuk bir ürün mü verdiler acaba?

      Sil
    2. sorunla karşılaşmazsın inşallah.güzel olan ürünü bozmasınlar ya çok iyiydi sivilce oluşunca çok şaşırdım :/

      Sil
  3. benimde cildim karma bunları okuduğum iyi oldu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sivilce yapıyo uzak durmak gerek :) kuru ciltler için yaratılmış bence.

      Sil
  4. Orta tonunu fondötenimle karıştırıp kullanıyorum seviyorum öyle ama tek başına bana aşırı koyu geliyor buarada o selpaklara bayıldım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açık rengi vardı belki sana o uyar tatlım.selpaklar gratisten :D sende sivilcelenme gibi bir sorum yapmadı değil mi?

      Sil