15 Şubat 2017 Çarşamba

ANKARA KENTPARK KİKO AÇILIŞI



Herkese uzun zaman sonra merhaba,

Blogum silindikten sonra fazla yazı girmemiştim hazır metroda oturuyorken boş boş oturmaktansa sizlere yazı yazıyım dedim.


   Geçtiğimiz Cuma günü Kiko Ankara'da açıldı.35 ülkede online satış yapan Kiko Türkiyede ilk şubesini İstanbulda açmıştı 2 mağazasını ise Ankara'da açmış bulunmakta.Uzun zamandır herkes bekliyordu bu anı Cumartesi günü de bloggerlarla birlikte açılışını yaptık Sevgili @ankaraetkinlik Ayşegülün davetiyle.



  Gider gitmez vurulduğum bir allık vardı dün instagramda da paylaşmıştım ismi Loving Pink Flame iç içe 3 ayrı renk barındıran bu allığın mat bitişli olması kremsi yapıda olması çok hoşuma gitmişti.Bir sürü allığım olunca şahsen almadım fiyatı indirimde olduğu için çok iyiydi aslında alıp almamakta gerçekten kararsızlık yaşadım.Sevgililer günü için çıkarttığı koleksiyonda yer alıyordu bu allık almak isteyen olursa fiyatı 39.90tl.
  Ürünleri incelerken tabiki resimlerde çekildik.Güzel karelerimizi @betulokandanphotography çekti en sevdiklerimden birkaçı ise şöyle....





Kikonun açılışına özel ilk 3 gün alışveriş yapan ilk 100 kişiye 02 numaralı Smooth Temptation  ruj hediye ediyorlardı. @incetopuklublog tavsiyesiyle bir adet 122 numaralı çift taraflı göz kalemini aldım mağaza o kadar kalabalıktıki alışveriş yapmak içimden gelmedi yoksa alacağım farlar ve rujlar var.

En kısa sürede mağazaya gitmenizi tavsiye ediyorum.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder