14 Aralık 2016 Çarşamba

NASCİTA TR ETKİNLİĞİ



Geçen hafta @ankaraetkinlik 'in davetiyle katıldığım @nascita_tr bizlere ürünlerle ilgili detayları aktarıp,ürünleri yakından incelememize olanak tanıdı. 
@biparty ile birlikte çok güzel bir organizasyona imza attılar.


Yeni yıl temasına uygun masa ile bizlere  görsel bir şölen hazırlamışlardı.
İlk başta ürünlerle ilgili tanıtım yapıldı tanıtılan ürünleri inceleyip mıncıkladık.
Daha sonra depolarına baskına indik.
15.000 metrekare üzerine kurulu kocaman bir alan ve 3200 nokta ile çalışıyorlar.
Depoyu ilk gördüğümde amerikan filmlerinde çalışılan ortamdan bir kare görmüş gibi oldum.Benim için oldukça farklı bir deneyimdi.İtiraf etmek gerekirse ben bu kadar büyük bir alan beklemiyordum.Çalışanların el emeklerine şahit oldum çok güzel bir deneyim oldu benim için.


Gelelim neleri yakından incelediğimize nascitanın adını duyurduğu fırçalarla başladık..


2017 Ocak ayında piyasada olacak olan Nascita For makeup addicts makyaj fırçalarını yakından inceledik.Fırçaların kılları yüksek kalite sentetik ve kıllar oldukça sık.Sık olması sebebiyle ürünü yüze güzelce dağıtıyor fırça izi yapmıyor ve sentetik olduğu için bakteri üretimi kesinlikle yapmıyormuş.Kolayca temizlenip kolayca kurutabiliyoruz ve fırçalar kolayca kuruduğu için koku yapmıyor.Bu fırçaları hem günlük kullanım için hem de profesyonel kullanım için kullanabiliyoruz.Öncelikli olarak nascita.com.tr 'de satışa sunulacak.

Bu serinin birde süngeri mevcut yüzüklü sünger.Yüzüğü ne işe yarıyor diyenlere kısaca söylemek gerekirse ıslattığımız süngeri kurutmak için yapılmış aparat.Sünger inanılmaz yumuşak ıslatmadan bile uygulanabilecek yumuşaklıkta.Süngerin yumuşak olmasının sebebi kullanılan kauçuk maddenin azlığından kaynaklanıyormuş.
  Süngerin bir diğer özelliği ise ürünü az miktarda emmesi bizlere hediye etmiş oldukları paketin içinde hem fırçaları hem de süngeri mevcut dener denemez sizlere deneyimlerimi yazıcam.

 Bambu serili makyaj fırçaları yüzü hassas olan ciltlere özel yapılmış,kıllara herhangi bir renk pigmenti uygulamadığı için ekstra yumuşak kıllara sahipmiş.

Bronz glow serisi de bu sene metalik renkler moda olduğu için modaya uyularak çıkarılan fırçalardan oluşuyor.

nascita tr ekibi bizleri evlerimize uğurlarken kocamanda paket hazırlamışlardı.hepsi denenip ayrıca yorumlanacak.

9 yorum:

  1. çok keyifli bir etkinlik olmuş :)

    YanıtlaSil
  2. Fırçalar çok güzel görünüyor 😍

    YanıtlaSil
  3. Güzel bir etkinlik olmuş fırçaları denemek için sabırsızlanıyorum 🤗

    YanıtlaSil
  4. Güzel bir etkinlik olmuş fırçaları denemek için sabırsızlanıyorum 🤗

    YanıtlaSil
  5. Bayıldım😍 başarılar dilerim

    YanıtlaSil
  6. Bayıldım 😍 başarılar dilerim

    YanıtlaSil
  7. Zaman ayırıp geldiğin ve bu güzel yazıyı bizlerle paylaştığın için teşekkürler.. Daha güzel etkinliklerde görüşmek dileği ile sevgiler ❣️

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel bir ziyaret olmuş o zaman. Birebir o ambiyansta bulunmak şahanedir :)

    YanıtlaSil
  9. Nascita'nın Ankara'da üretildiğini bilmiyordum. Doğrudan üretimi izlemek de oldukça keyiflidir. Ne güzel bir etkinlik olmuş. Hediyelerini de güle güle kullan :)

    YanıtlaSil