24 Ocak 2014 Cuma

ELSEVE NUTRİ GLOSS SIVI SAÇ BAKIM KREMİ & ELSEVE KOMPLE ONARICI 5 YAPILANDIRICI MASKE





               


Bu gün size loreal elseve den bir işe yarar bir işe yaramaz ürünü tanıtıcam..
1. sıvı saç bakım kremi:bu ürüne boşa para vermeye gerek yok almak isteyen olursa hemen uzaklaşın hiç bi işe yaramıyo kokusu dışında..kolay taramayı elde ediyorsunuz evet ama bi ışıltı yada bi bakım etkisi gözükmüyo bu ürünle...bunun yerine gliss in saç kremini kullanıyorum ondan daha memnunum...
2. ürünse komple onarıcı 5 maskesi böyle bi ürün ben hayatımda görmedim bunu kullandığımdan beri saçımda kırık yok.Eylül ayından beri kullanıyorum normalde kuaförden sonra 3.haftasında saç uçlarım kırılmaya başlardı bu ürünün sayesinde olduğunu düşünüyorum.Duştan sonra saç uçlarına az miktarda sürüp 1-2 dakika bekletip duruluyorsunuz.
ürünün vadettikleri

1.Yeniden yapılandırma
2. Güçlendirme
3. Canlılık
4.İpeksi dokunuş
5.Kırıkları onarım 

bu ürünü görürseniz eğer sepete atmayı unutmayın..Kesinlikle aldığınıza değecek bir ürün .yumuşalık,kırık onarımı,canlılık ne isterseniz yerine getiriyo mucizevi ürün olduğu kesin son olarak ürün bereketli daha yarısına bile gelmedim her hafta kullanmama rağmen...Şansı hak eden nadir ürünlerden biri kendisi



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder