15 Eylül 2015 Salı

MORFOSE HAİR BB CREAM



Herkese merhaba.Yeni bir yazıyla karşınızdayım.Geçtiğimiz aylarda adnan akat cosmetics'ten bir kargo aldım.henüz piyasada 16 haftadır bulunan bir ürün.Genel özelliklerine bakacak olursak 11 farklı etkiyle saç bakımını sağlıyor.Bunlar;
•Hasar Dayanımı
•Kırılmaya Karşı Direnç 
•İpeksi Yumuşaklık 
•Pürüzsüzlük 
•Islak-Kuru Tarama 
•Işıltılı Parlaklık 
•Termal Koruma
•Hacim
•Nem Sağlama



  Morfose tek adımda 11 etkisiyle kuru,cansız ve boyadan denizden yıpranmış saçları yumuşak parlak ve canlı saçlara dönüştürmeyi vaadeden bir ürün.

 Ürün kremsi bir yapıda,krem gibi olduğu için saçın hasar görmüş her teline hızlı bir şekilde nüfuz ediyor.
 Sert plastik bir şişeninin içinde 150 ml'lik bir ürün.Şişenin dizaynı kullanılan renkleri her şeyiyle çok sevdim.Adeta konuşuyor.Ambalajıyla şişirilmiş bişey değil kesinlikle.
 Benim saçlarımın uzunluğu belime kadar,2 kere ürünü avucuma sıkmam yetiyor saç diplerine kesinlikle sürmüyorum.

 Kokusu için şiirler,romanlar yazılır:)  o kadar güzel bi kokusu var baymıyor kesinlikle.Denizden sonra saçıma sürdüğümde gelen geçen çok güzel bir şey kokuyor ne bu acaba diye soruyordu? Herkes güneş yağı sanarken saç kremi olduğunu duyunca bi şaşkınlık geçiriyordu tabi.
 Saçlarınızın uçları keçe gibiyse,sertlikten artık bıkıp usandıysanız saçları sadece birkaç dakikada bebek saçı gibi yumuşacık yapıyor.Ama kalıcı bir şekilde yumuşak saçlar istiyorsanız ilk başta kırıklarını aldırıp bunu kullanmanızı tavsiye ederim hem kırılmayı geciktirmiş olursunuz hem de saçı yeniden yapılandırıp koruma altına alırsınız.
 Benim gibi birçok kişi saçlarını taramadan önce saça fazla zarar vermemek açısından sıvı saç kremleri kullanıyor.Bazıları görevlerini yerine bile getirmiyor getirse bile tararken saçlar elimizde kalıyor.Yıllardır saçımı taramadan önce Gliss'in sıvı saç kremini kullanıyordum ama Morfose BB kremden sonra bir daha yüzüne bakmam saç kreminin.Arkadaş çevrem çok iyi bilir Gliss ürünlerini her zaman korurum şampuanını herkese överim hatta zorla aldırmışlığım bile vardır.Şampuanına hala laf ettirmem :) ancak sıvı saç kremi benim için çöpü boyladı.Yoluma bundan sonraki yıllarda morfose bb kremle devam edicem.
Haftada 3-4 kere kullanamama rağmen ağırlığında çok fazla bir azalma olmadı.Uzun zaman kullanılabilir olduğu için açıldıktan sonra 12 aylık bir kullanım süresi var.

 Hoşçakalın...
  

3 yorum:

  1. Bu aralar en çok gördüğüm ürünlerden saç bakım ürünler. Ben de başka bir markayı kullanıyorum bakalım etkileri nasıl olacak

    YanıtlaSil
  2. Saçlarımız herşeyimiz onlara iyi bakmalıyız... Canım çok güzel bir yazı olmuş.. Ürünlerinde çok merak ettim alıp denemek lazım ✌😘

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullanın :)
    Sizi takibe aldım, bende bloguma beklerim ..
    http://yagmur-serhats.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil