15 Ocak 2016 Cuma

REDİST PROFESSIONAL ANTİFADE COMPLEX TUZSUZ ŞAMPUAN

Herkese selamlar... Nasılsınız?Ben biraz soğuk algınlığı ile uğraşıyorum dünden beri acaba domuz gribimi oldum diye düşüne düşüne kendimi doktora attım :) büyüttüğüm gibi bir şey çıkmadı çok şükür.Bu aralar salgın var kendinize dikkat edin.
 Bugün sizlere etkinliğimizde redist professional'in göndermiş olduğu şampuandan bahsetmek istiyorum.Hem annem hem ben denedik.


   Uzun zamandan beri gliss kullanıcısıydım.Son 1 yıldır saçımda kepek problemi yaşıyorum o yüzden şampuanımla vedalaştım bu zaman içerisinde bir çok şampuan denedim ama etkili bir sonuç alamadım.Etkinliğimizde redistin şampuanını görünce kullandığım ürünü direk bırakarak bu şampuana başladım 2 günde 1 kullandığımı varsayarsam yeterli deneyim sahibi olduğumu düşünerek yazıma başlıyorum.


•Ürün görüldüğü gibi devasa boyutta tam 1lt.Nasıl bitirilir bu diye gözümde büyütmüşüm şuan yarısından fazlasını tüketmiş bulunuyoruz.
•Her saç tipi kullanabilir.





•Pompa sistemli diğer şampuanlar gibi aaaa çok döküldü yaaa gibi bir dert olmuyor.
•İçerisinde yeşilçay ağacı yağı,jojoba yağı var sanırım şampuanın kokusu jojoba kokuyor çünkü daha önce kullandığım bir krem vardı jojoba özlü bu kokuyla aynıydı.
•Sls,paraben,silikon içermiyor tam gönüllerin aradığı şampuan ;) 
•Şampuanın üstünde saça zararlı tuz içermez ibaresine dikkat çekmek istiyorum biliyorsunuzki çoğu kullandığımız markalar şampuanlarda hem silikon paraben hem de tuz kullanıyorlar.Bazı şampuanları kullandığımızda saçlarımızın çabuk döküldüğünden yakınırız işte dökülme nedeni şampuanın içinde bulunan tuz.Tuz saçı döküyor ama şampuanın saçımızda bıraktığı hiçbir şey yapmasamda şekil alıyor dolgunlaşıyor hissini sevdiğimiz için şampuanı seviyoruz.Tuzsuz şampuan kullanmaya dikkat etmemiz gerekiyor saçlarımızın sağlığı için.Şampuan aslında işlem görmül saçlara özel olarak üretilmiş benim saçımda hiçbir işlem yok fakat hassas saçlarda kullanabilir yazdığı için üstünde kullandım :) 
Gelelim bendekii etkilere 
•Saçlarımı yıkadıktan sonra kepek problemi yaşamıyorum ama 2. Günün sonunda kepeklenme tekrar başlıyor.Şampuanın üstünde zaten kepeklenmeyi önler ibaresi kullanılmadığı için şampuana hiçbir suç bulmuyorum bu konuda.birde bu aralar saçlarıma Hc Hair Care'in complex yağını kepek problemi için kullanmaya başladım bakalım ne kadar etki edecek göreceğiz.
•Annemin saçında ise yağlanma sorunu vardı.Geçen hafta arkadaşıyla konuşurken şuan kullandığım bir şampuan var eskisi gibi yağlanmıyor hemen saçlarım diye anlatıyordu :) 


•Ürünü saçlarıma yeteceğini düşündüğüm şekilde 2 fıs avucuma sıkıp saçıma uyguluyorum.Köpürmesi normal öyle çok çok köpürmüyor ama saçı güzel temizliyor bunu hissediyorsunuz.
  Okuduğunuz için teşekkür ederim bir dahaki yazımda görüşmek üzere hoşçakalın ;) 

10 yorum:

  1. Güzel bir yazı olmuş emeğine sağlık.. Redist ürünleri'ni ben çok beğeniyorum. Kırk bitki içeren serisini denemiştim gayet olumlu sonuçlar aldım, redist keratin yağı, ve Argan yağı nıda bittikçe yeniliyorum. Bu serisinide deneyeceğim..

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, blogunu yeni keşfettim, yazılarını da çok beğendim. Yazılarının devam etmesi dileğiyle ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim hoşgeldiniz bloguma 😊

      Sil
  3. AA çok güzelmiş vaadettikleri ve sende olumlu sonuç vermesi, deneyeceğim, teşekkürler bilgilendirmen için;)

    YanıtlaSil
  4. Kuaförüm kızıl boyalı saçlarımın daha çok dayanması için tuzsuz şampuan önermişti :) Redist ürünlerini zaten severek kullanıyorum.

    YanıtlaSil
  5. Bu tarz şişeli ürünlere ayrıca bayılıyorum.Saçı şampuana alıştırması bazen zaman alıyor ama bu ürünler daha sağlıklı bence.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle öyle ben sevmesemde biraz devam ediyorum şampuana dediğin gibi saçın şampuana alışması zaman alıyor

      Sil
  6. Temiz içerikli bir şampuan denemem lazım :) silikon yuvası şampuanlardan bıktım.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım bu şampuanda silikon yok denk gelirsen deneyebilirsin kepek gibi bi derdin yoksa tabi:)

      Sil
  7. Şişenin üstünde zararlı tuzlar içermez yazıyor ama içeriğinde en zararlı bileşiklerden Sodium Laurate Sulphate yani SLS var.... Bu tüketiciyi yanıltmak ve hatta aldatmaktır.

    YanıtlaSil