28 Mayıs 2015 Perşembe

GOSH KAŞ KALEMİ


Selam kızlar nasılsınız? Siz bu yazıyı okurken ben yarınki Fethiye yolculuğum için hazırlık yapıyor olucam :) Yazmaya ara vermiyorum,döndükten sonra kısa gezinin yazılarınıda yazıp sizlere de gördüğüm yerleri göstermeyi düşünüyorum.
Ama önce bugünki konuğum Gosh'un kaş kalemi...


 Kalemle çizilmiş kaşı doğal bulmadığımı daha önce söylemiştim ancak arada sırada dökülen ya da seyrek yerleri hafifçe doldurmak bazen iyi oluyor.Sınav stresinden dolayı benim her zaman kaşlarım dökülür bu aralar biraz fazla kaşlarımı doldurmuş olabilirim :)) 

Kalemin numarası:03 greybrown
Essence'in kaş kitinde iki rengi karıştırıp kullanıyordum bilenler bilir.Bu kalemin rengi essence kitteki en sağdaki renkle aynı.


Kaşları doldurma aşamasına geçmeden önce kaş-kirpik fırçası yardımıyla yukarıya doğru tarıyorum.
 Her iki tarafta plastik.
Kirpikler için kıl fırça görünümlü olan tarafı kullanırsanız şekli bozulan kaşlarınızı düzeltmek,diğer taraf kirpikler için kullanılıyor.

Kalem yumuşak sürümlü kolayca uygulanıyor.Yumuşak ama kaşlarda birikme yapmıyor.
Renk vermesi gayet iyi 
Akma olmadı.Kalıcılığı idare ediyor.
 Şimdi gelelim sizlere soruma kaş farı,kalemi kullandım peki kaş maskarası kullanmama gerek var mı,varsa hangisini önerirsiniz? 
Sevgiler...

9 yorum:

  1. Canım ben rimmel london kaş maskarasından çok memnunum. Hatta yazdım sayfamda bir bak istersen. Öptüm kaçtım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen bakıyorum sayfana :) onerilere acıgım :)

      Sil
  2. güle güle kullan canım. ayrıca iyi eğlencelerrrrr:))

    YanıtlaSil
  3. Bu kalem benim kaş rengime uygunmuş hemen bakmalıyım :) Kaş maskarası olarak Rimmel London Brow This Way'i önerebilirim canım çok doğal bir uygulama sağlıyor :)

    YanıtlaSil
  4. Kaş kalemi kullanamıyordum taa ki Avon'un kaş kalemini keşfedene dek :) Buna da bakacağım buarada iyi yolculuklar nasipse ben de haftaya Balıkesir'deyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer denk gelirse seninle görüşme planım var biliyorsun ;) umarım güzel geçer Dilekcim yolculuğun :)

      Sil
    2. Çok teşekkürler Çisem'im ve evet plan baki lütfen mail adresime telefonunu yazar mısın? Epey bir karıştı rehberim :)

      dilekce54@outlook.com

      Sil