17 Ocak 2014 Cuma

Göz Maskesi cettua half moon a&e patch

cettua a&e vitaminli göz maskesiyle başlamak istiyorum ilk postuma..göz kırışıklıkları için erken yaşta önlem almak gerekiyo bu tartışılmaz bir gerçek.göz çevresini nemli tutmak şart bunun için krem ya da zeytin yağı sürerek gözlerimize bakım yapabiliriz.(bilmeyenler için zeytinyağını da aynı göz kremi sürer gibi pıt pıt parmak hareketiyle sürüp yatabilirsiniz doğal yolla bakım yapılmış olur böylece :)  zararı var mı bilemiyorum yağ olduğu için ama yağı çok çok az bi miktar sürmek gerek göz çevresine ) yağlı görünümden rahatsız olduğum için ben zeytinyağını kullanamadım ama göze bakım yaptığı bir gerçek her gece olmasa da arada bir sürüyorum.. bu  bantları keşfetmemse  gratis sayesinde oldu gratisi turlarken gözüme çarptı işe yarar mı yaramaz mı derken aldım iyi ki de almışım.kırışıklıklara ne kadar çözüm olur bilmiyorum ama göze uygulandığı ilk andaki serinlikten itibaren ister istemez bu bantlara güven duygusu oluşuyo.
eğer göz şişkinliği varsa bu göz bantlarını yapıştırıyosunuz göz altlarına 30 dk bekliyosunuz şişlikten eser kalmıyo.yorgun görüntü gidiyo canlı bi göz altı etkisi oluşuyo ama sadece o gün için.bu bantları haftada bir uygulayabiliyosunuz.nemlendirmeside gayet iyi ama dediğim gibi kırışıklıklara ne kadar etkili şuan onu bilemiyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder