13 Mayıs 2015 Çarşamba

BİORİCHİ KRAUTERÖL 110

Herkese merhabalar nasıl geçiyor günleriniz?Benim bir hayli sıkıcı çünkü ders çalışıyorum :) o yüzden bir kaç gündür blogu boşladım ama bir daha bu kadar ara vermeyeceğim.

Bugün blogumda biorichinin krauteröl 110 bitki yağını ağırlıyorum..
Kendisi benim baş ağrısı zamanlarımda büyük yardımcı oluyor.Bende paylaşmadan edemedim.


110 bitkinin birleşiminden oluşmuş bu yağ aklımda kaldığı kadarıyla içerisinde avakado,aleo vera özü,E ve F vitamini ve jojoba yağı bulunuyor.Aslında bu yağ spor öncesi ve sonrasında kasları rahatlatmak amacıyla kullanılıyor ancak ben kasları rahatlattığı için baş ağrımdada denedim ve başarılı sonuç aldım.
Başımın ağrımaya başladığını hissettiğim zaman bir kaç fıs olarak enseme,şakaklarıma ve alnıma ve saç köklerime fıslatıp masaj yapıyorum.Kokusu ilk başta biraz bana ağır geliyor fakat sonradan uçup gittiği için çok rahatsız olmuyorum.
 Yağı sadece baş ağrılarında ya da spordan sonra kullanmak yerine diş eti rahatsızlıklarında,aft çıktığında bu yağı bir bardak suda seyrelttiğiniz zaman gargara şeklinde kullanıp daha sonra aftın vermiş olduğu acının geçtiğini ve ertesi gün iyileşmeye başladığını da göreceksiniz.Aynı şekilde ağız kokusu oluştuğundada gargara gibi kullanıp kokuyu ortadan kaldırabilirsiniz.

13 yorum:

  1. çok amaçlı bir ürünmüş doğrusu. Nerede satılıyor hiç dikkatimi çekmedi daha önce :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Petra firmasına ait bir ürün gerçekten çok amaçlı aromaterapi yağı olarakta geçiyordu bildiğim kadarıyla:) her derde deva bizim evin vazgeçilmezi :)

      Sil
  2. ilk kez gördüğüm bi ürün oldu canım:) çok güzel bi inceleme olmuş bayağı görev yüklemişin yağa:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. firma yüklemiş görevi ben beklentiyi yüksek tutarak kullanıyorum :) ama her görevin üstesinden geliyor :)

      Sil
  3. Ben de çok aft çıkıyor. Özellikle streslendiğimde. iyi geliyorsa alıp denemek isterim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canıım al tabi işe yarıyor bizim evde sürekli kullandığımız bi yağ abimde de çok aft çıkardı şimdi nadir çıktıkca bundan gargara yapıp kurtuluyorsun ;)

      Sil
  4. çekilişten kazandığım hediyelerime sonunda kavuştum tekrar çok teşekkür ederim... henüz kroyterölü kullanmadım ama blogun sayesinde yavaş yavaş hepsinin ne özellikleri var öğreneceğim ....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katalogtada yazıyor canım özellikleri ben yavaş yavaş burdan yazıyorum zaten takipte kalmaya devam et ;) öpüyorum seni

      Sil
  5. çok amaçlı ürünleri her zaman çok sevmişimdir.ismi nasıl okunuyor ne değişik bir isim vermişler yağa :)

    YanıtlaSil
  6. Daha önce hiç görmedim bu ürünü, değişik bir ürünmüş gerçekten denemek lazım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2 yıldır kullanıyorum ama görenler hep soruyor çok bilinen bir ürün değil aslında bilinse kimsenin elinden düşmez :)

      Sil
  7. baş ağrınız migrenmi yoksa normal baş ağrısı mı . bende kronik migren hastasıyım ilaç harici şeylere ihtiyacım var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimkisi normal baş ağrısı ama migren ağrılarındada etkili olduğunu söyleyebilirim kullanan kişileri biliyorum

      Sil