16 Aralık 2015 Çarşamba

YVES ROCHER GENÇLİK İKSİRİ GÖZ KREMİ/YOUTH ENERGY EYE CARE ROLL-ON



Selam kızlar nasılsınız? Umarım her şey yolundadır.
Bu blog'a sıksık göz kremi yazdığım için göz ve çevresine takık bir insan olduğumu anlamışsınızdır :) Yine bir göz ürünü tanıtacağım sizlere ancak göz kremi değil kendisi.Yves rocher 7.9...


Diğer göz kremlerinden farklı bir ürün.Gözçevresi için kullanılan kırışık kremleri ile birlikte kullanılıyor.böylece kremin etkisi daha etkili oluyormuş.
Gözaltı morluklarından,göz kırışıklıklarına ve göz torbalarına iyi gelen mucizevi bir ürün yani :) benimde en şikayetçi olduğum şey bu aralar göz altı torbalarım.Bu sene daha belirginleşmeye ve devamlı yorgun görünmeme neden oluyor resimlerde de gözüme batmaya başladı dolayısıyla da moralim bozuluyor.
  Ürünü ilk gördüğümde yıllar önce Garnier'in kafeinli göz roll-on'unu hatırlattı.Deneme isteğimde o üründen dolayı oluştu.Sizde kullanır mıydınız?ben çok severdim o roll on'u ama artık piyasada yok sanırım ya da ben dikkat edip görmedim.


   15 ml'lik küçük bir ürün zaten bütün göz ürünleri küçük oluyor ama bu benim gözüme gerçekten küçük geldi :) 
  Ürünün içerisinde Elma Oligosidleri,Afloya Yaprağı, Yalancı İğde Özü,Yeşil Pirinç,Aloe Vera,Tara Çekirdeği,Pancar gibi 7 bitki bulunuyor.



  Bilyeli ucu sayesinde içinden çıkan jel ile göz çevrenizde aynı Garnier gibi ferahlık sağlıyor ve bilyeler masaj yapıyor.Göze uygulandığında yağlılık ağırlık oluşturmuyor sürdüğünüzü unutuyorsunuz direk.


Vaatleri;
1 günde: Ciltteki yorgunluk izleri silinir, cilt ışıltısını yeniden kazanır.
1 haftada: Kırışıklıklar gözle görünür oranda azalır, cilt yüzeyi düzleşir ve cilt tonu eşitlenir.
1 ayda: Yaşlanmanın etkilerinden arınan cilt gençlikle ışıldar.

Yaklaşık 1 hafta kullandım ürünü göz torbalarımda azalma olduğunu söyleyebilirim.
 Ancak göz altı morluklarım olmadığından, ürün vaadini yerine getiriyor mu bilemiyorum.
  Kokusunu sevmedim bi garip kokuyor,bana bi şeyin kokusunu hatırlatıyor ama hangisi olduğunu bilemiyorum:) 
Zaten göz çevresi olduğundan ürünün kokusunu hissetmiyorsunuz.ben her şeyi kokladığım için böyle rahatsızlık duyuyorum:))
1 aylık etkisini muhtemelen instagramdan yayınlarım.Göz kremiyle birlikte kullanacağım için çizgilere iyi gelecek mi epey merak etmekteyim.
 Ürünü kullandıysanız alta yorum bırakın lütfen :) herkes yorumlardan faydalansın.
  Bir sonraki yazıma dek herkese güzel günler diliyorum:) 

  

13 yorum:

  1. Değişik bir ürünmüş canım. Ben de merak ettim. Bir aylık sürecini takip edeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1haftalık bu etkisini sevdim umarım 1 aylık etkisini de severim :) yazıyı burdan da instagramdan da mutlaka güncellerim ❤️

      Sil
  2. En büyük sorunum göz altı morluklarım malesef benim de bu da dediğiniz gibi yorgun görünmeme neden oluyor malesef en kısa sürede deneyeceğim memnun kaldığınıza gör
    madamemine.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. göz altı morluklarımdan şikayetçi olan biri olarak şehir dışına çıktığımda direkt almak istiyorum :) Umarım etkili olur :)

    YanıtlaSil
  4. Yurtdışında daha ucuz alıp denemelisin morluklara geliyorsa yazını hep birlikte okuruz :)

    YanıtlaSil
  5. onu ben sinüzitim olduğu için rahatlatıyordu diye kullanıyordum.o zamanlar göz torbalarım yoktu artık başka özellikli ürünler arar olduk :)

    YanıtlaSil
  6. Bir aylık etkisinin yazısını merakla bekliyorum canım. Eline sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla bende etkisini merak ediyorum hatta resim çekip fark olursa göstermek istiyorum :)

      Sil
  7. Bu ürünü denemek istiyorum göz altı morluklarına etkisi var mı merak ettim
    matmazelgreen.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dediğim gibi benim göz altı morluklarım yok nasıl bir etkisi var bilemiyorum.

      Sil
  8. Ben Garnieri hala kullaniyorum, yillardir da cok begeniyorum. Benim hem torba hem morluk ne ararsan var o yuzden hem sendekini etkisini merakla bekliyorum hem de gelince alacaklarim arasinda tesekkurler canim :)

    YanıtlaSil
  9. İnce çizgiler için çok iyi bir ürüne benziyor fiyatı nedir canım :)

    YanıtlaSil
  10. Merhaba kızlar bu ürünü kullanıyorum harika birşey ne morluk nede torpadan eser kalmıyor ve ürünü rahat 6 ay kullanıyorsunuz verdiğiniz parayı hak ediyor 👌

    YanıtlaSil