7 Kasım 2016 Pazartesi

LOREAL VOLUME MİLLİON LASHES FELİNE





👉🏼Argan yağıyla zenginleştirilmiş formülü sayesinde hem kirpiklere bakım yapıyor hem de yoğun siyahlık veriyor.
👉🏼Maskaranın özel fırçası sayesinde kirpikler kıvrılıp güzelce uzuyor.Öncesi sonrası foto yapıp paylaşacaktım ama doğru ışığı bulamadım yarın sabah paylaşmaya çalışıcam.
👉🏼kirpikleri tek tek ayırıp dolgunlaştırıyor benim gibi ince kirpiklere sahip kişiler çok sevecek.Eğer kirpikleriniz sıksa tek kat sürmeniz yeterli.
👉🏼rimelin değişik bir kokusu var ama bana göre rahatsız edici değil.Koku hassasiyeti olanlar almadan önce rahatsız olup olmayacaklarını testerına  bakıp öyle alsınlar derim.

2 yorum:

  1. Geçmis olsun canim. Blogger listemi düzenlerken farkettim blogunun silindigiki neyse ki instagramda buranin linkini buldum.

    YanıtlaSil
  2. Bende bunun altın sarısı olanını kullanıyorum. Tek tek ayırıyor gerçekten çok memnunum. Bu da argan yağıyla daha güzel olmuştur diye düşünüyorum.

    YanıtlaSil