21 Ekim 2016 Cuma

BLOGGERLARLASONBAHARAMERHABA ETKİNLİĞİ


Herkesemerhaba,
2 ekimde çok güzel bir etkinliğe katılmıştım yazısını ancak yazabiliyorum.
Yüzleri gibi gönülleri de güzel tam 9 kızla harika bir 4 saat geçirdim.
Ebru(ebrudannotlar) Özlem(ozlmylmzz   ) setenay (Glitterofbeauty) ve elif (elifcemakyaj) etkinliği yapan arkadaşlarımdı.
Beni bu güzel etkinliğe çağırdıkları için hepsine bir kez daha teşekkür ederim (kızlar birdaha buluşmalıyızzzz ;) ) 



Sponsorlarımıza gelecek olursam,
Cookiegardenbyselen bizlere bu pastayı hazırlamıştı.hepimiz pastaya hayran kaldık.Ankarada özel günler için pasta yaptıracaklara bu Selen Hanımı şiddetle öneriyorum.


İçerisinde nar portakal muz ve daha bir çok meyvenin karışımıyla birlikte tahıl ve buğday bulunan tadına bayıldığım dimes meyve suyuyla bizlere destek vermişti.


ekoz kozmetiğin kokularını daha önce de kullanmıştım.vanilyalı oda kokusu muhteşem :) Ekoz kozmetik ürünlerine d&r, migros,esse ,watsons,macro center'lardan ulaşabilirsiniz.


Bargello açık parfüm piyasasında en çok adı duyulan markalardan.Bizlere gül kokusunun yoğun olduğu yeni kokuları olan melange'ı getirmişlerdi.


Otacı ise bol testerlarıyla ve limonlu zeytinyağlı şampuan yollamıştı.


Bir diğer destekçilerimizden biri @inancamsanat
Yazın boynumda bol bol görebilirsiniz bu kolyeyi ;)


Natracare %100 organik pamuk kullanılarak yapılan kadın pediyle aramızdaydı.Diğer pedlerde kullandığınızda pişik alerji ya da tahriş yaşıyorsanız bu pedi kullanın birde kullandıkları üründe parfüm,sentetik,plastik petrol gibi kimyasal ürünleri kullanmadan üretiyor pedlerini biliyorsunuz kimyasal içerikler kadınlarda kısırlık kanser gibi sorunlara neden oluyor.Natra care ürünlerini organik marketlerde ve eczanelerden bulabilirsiniz.


Bir diğer destekçimiz agonist firmasına ait  göz kapağı için günlük temizleme jelinin testerını yollamışlardı hepimize.



Yaşanmış güzel anılar sosyopixle tekrar ölümsüzleşti.
 #bloggerlarlasonbaharamerhaba etkinliğine sponsor olan bir diğer firma da @sosyopix idi.
çok teşekkür ederiz🙋🏻



Ara ara Granola'ya takıyorum.Granolayı aslında kendim yapıyorum ama superfood'un granolasını da çok beğendim.karabuğday,badem ve chia tohumlu üstelik glutensiz ve vegan.




herkesin cebine uygun,performansıyla yüksek,essence ürünlerini sevmeyen yoktur.Bu zamana kadar kullandığınız ürünlerden favori listesi çıkarın deseler eminim ilk 10da bir essence ürünü olur ki benim suya dayanıklı maskarası her daim favorimdir.
Daha önce kullanmadığım ürünleriyle de yine #bloggerlarlasonbaharamerhaba etkinliğinde tanışmak epeyce mutlu etti beni.
Paketin içinden;
•I❤️smokey jumbo eye pencil
•Get big lashes serisinin volume curl maskarası
•113 do you speak love? Kışın bol bol parmaklarımda göreceğiniz bir renk bordonun en tatlı hali.
•07 marshfellows tırnakları güçlendirme,hasar görmesini önleme,tırnak görüntüsünü düzgünleştirme gibi fayda sağlıyormuş.
•187 numara juicy love
•22 black dress and white tie kendisi yeni takımtım her ojenin üstüne sürebilirim.
•takma kirpik
•all about matt fondoten
•09 wear berries ruj
eczacıbaşı ve essence turkiyeye ayrıca teşekkür ederiz.bizlere bu güzellikleri yolladıkları için.


Restorex hızlı uzama etkili şampuanıyla bizlere destek olmuşlardı.



Bir diğer sponsorumuz @vissmateturkiye idi.Ne zamandı hatırlamıyorum televizyon programının birinde denk gelmiştim (ara sıra bende o kadın programlarına kahvaltı yaparken bakıyorum😀 ) konuğu olan doktor:evimi temizlerken sadece arap sabunu kullanıyorum diğer deterjanlar gibi kimyasal madde içermediğinden soluduğum havayı temiz tutmak adına arap sabununu da herkese öneriyorum demişti. bende soluğum havaya önem verdiğim bu ürünü ayrıca çok sevdim.teşekkürler @vissmateturkiye


@danemkefir bizlere kefir ve yoğurt mayası yollamıştı.Aslında deneyip paylaşacaktım ancak yapmaya zaman bulamadım.prebiyotiklerin etkilerini yazmak istiyorum sizlere •Kabızlığı rahatlatma
•Bağırsak pH'sını düşürme
•Bağırsak bakteriyel dengesini yenileme
•Kan kolesterol seviyesini etkileme
•Bağırsak kanseri riskini azaltma
•Bağışıklık sistemi üstüne etkileri
•Bebeklerde daha iyi bir bağırsak mikroflorası en kısa zamanda yoğurt mayası denenecek👊🏼 teşekkürler @danemkefir 



Bundan seneler evvel lisedeyken adını duymuştum karınca yumurtası yağının.O zamanlar cesaret edememiştim alıp kullanmaya bugün bacaklarımda kullanmaya başladım.Karınca yumurtası yağı düzenli kullanıldığı taktirde tüyleri önce inceltip daha sonra geç çıkmasını sağladıktan sonra tüyleri azaltmayı vaadediyor.
Kıl ve ten rengi ayırt etmeksizin kullanılabilirmiş👍🏼Her ay ağdadan dolayı çektiğim o acılı süreci uzatabilirsem benden mutlusu olmaz sanırım😀 en merak ettiğim ürünlerden,30 ml'lik şişe ne zaman biterse size o zamana kadar yaşadığım tüm gözlemlerimi heyecanla aktaracağım😉 beklemede kalın😊 


#bloggerlarlasonbaharamerhaba etkinliğine sponsor olan firmalardan diğeri @capilactiftr şampuan ve bb kremi.
🌷Provitamin b5,inci özü,ginkobiloba bulunan şampuan,saç yapısını ve kalınlaşmasını vaadediyor.Saç tellerim ince olduğu için bendeki etkisini açıkçası çok merak ediyorum.
🌷bb krem ise nemlendirme,bakım,yumuşaklık,parlaklık,tarama kolaylığı,elektriklenmeyen saçlar ve kırı saç uçlarını onarmaya yardımcı oluyormuş.
Bize ürün dağıtıldıktan sonra birkaç kişi ürünü hemen orada denedik.Bitkisel bir kokuya sahip.kokusu her saçta farklı kokuyor bunu öncelikle belirteyim. @birmakyajblog 'un sahibesi Yağmurun saçında farklı benim saçımda daha farklı koktu bizde şaşırdık😀 saçı anında yumuşacık yapıyor elektriklenmesini alıyor. @capilactiftr 'ye desteklerinden dolayı teşekkür ederiz.


 Bebak genişlettiği ürün yelpazesiyle daha önce kullanmadığım ürünleriyle tanıştırdı beni #bloggerlarlasonbaharamerhaba etkinliğinde.normalde yüzüm için temizleyici jeller kullanıyorum ama sabuna da bir şans vermek istiyorum yüzümü kurutmazsa bende jellerden sabuna geçiş yapabilirim 😊 el ve vücut için olan temizleme sütü inanılmaz güzel kokuyor.tekrar katkılarından dolayı @bebakacibadem 'e teşekkürler 💐


Xlarge firması son dakika #bloggerlarlasonbaharamerhaba etkinliğinde bizlere sponsor olan firmalardan.Türkiyede tester çook zor bulunuyor biliyorsunuz bizde ürünlere bi ton para vermeden önce tester kullanmak istiyoruz doğal olarak ama tester yok cevabını duyduğumuzda mecburen cildimize uysada uymasa da paralarımızı bir çok ürün İçin harcıyoruz.ama xlarge her alışverişinizin yanında bizlere denememiz için kargonun yanına testar gönderiyormuş.testar gönderen firmaları sevelim diyor ve @_xlarge_  firmasına teşekkür ediyorum.


Ve son olarak aspire türkiye bizlere yaban mersinli içeceğini yollamışlardı ama ben onu babama kaptırdım resim çekemeden içmiş babacığım :) 
Aspire Türkiye'ye de çok teşekkürler.




2 yorum:

  1. Cok keyifli bir etkinlik olmus sanırım :) güle güle kullanın ürünleri

    YanıtlaSil
  2. Pastada gözüm kaldı :))

    YanıtlaSil