3 Şubat 2015 Salı

YVES ROCHER GENÇLİK İKSİRİ 7.9

Geçen ayın 9u doğumgünümdü kendisi doğumgünü hediyem oluyor :) biraz manidar bir hediye kabul takmıyorum diyemem çünkü yeni yaşım bende tuhaf derecede korku yarattı yaşlandım diyerek ortalarda geziyorum halbuki çokta büyük bir yaş değil di mi 26 :))
1haftadır kullanmaktayım bu serumu şimdilik memnunum.sivilce yapar diye çekinerek kullanmaya başlamıştım aslında   ama herhangi bir şey oluşmadı.yılda bir kaç kez 1 ay boyunca kullanılması gerekiyormuş her zaman kullanılacak bir ürün değil şişenin ufak oluşu sizi korkutmasın hemen biter diye düşünmeyin o yüzden.ilk günden etkisini gösterdiği için 1. Haftada yazmak istedim.
Zaten kutusunda da yazdığı gibi
1.günde cilt yüzeyi düzgünleşir
1.haftada cilt dokusu daha sağlıklı ve dolgun bir görünüm kazanır
1.ayda yeniden canlanan cilt gençleşir
Ben 1.günde ve 1. Haftada tatmin edici sonuç aldım 1. Ayda vadettiğini yerine getirirse bittikçe alabileceğim bir ürün kendisi.
Bazı arkadaşlarımız içeriğini merak edebilir...içinde paraben,petrol(mineral yağlar) yok.%90dan fazlası doğal içeriğe sahip deniyor kutuda.o yüzden güvenerek kullanabilirsiniz.
  Nemlendiriciyle birlikte kullanırsanız etkisi 4 kat kadar artıyormuş ben akşamları temiz cilde uygulayıp yatıyorum herhangi bir kremle karıştırmıyorum.
                  Sevgiler Çisem

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder