16 Şubat 2015 Pazartesi

DEBORAH 24 ORE ABSOLUTE& MAYBELLİNE FALSİES VOLUM EXPRESS



Bu gün bu maskaralardan bahsedeceğim sizlere.önce maybelline den başlayalım...
*ilk açıldığında kıvamı cıvık geliyor fakat 2 hafta içinde kullandıkça kıvamını buluyor
*kirpikleri ayırıyor topaklanma yapmıyor.
*kirpikleri uzatıyor ama dolgunluk beklemeyin.dolgunluğu veren deborah
*yorumlarda kirpik ilavesi yazıyordu fakat artık yokmuş
*fiyatı indirimde 10.50₺

Gelelim deborah 24 ore absolute e 
*yukarda da yazdığım gibi kirpiklere inanılmaz dolgunluk veriyor
*kirpikleri yapıştırıyor tek kötü yanı bu.bu yüzden kirpik tarağıyla tarıyorum
*kirpiklere bakım yapıyor besliyor
*fiyatı 38₺ indirimde 28₺ almıştım
 Ben ilk önce gözlerime deborah uygulayıp daha sonra falsies uyguluyorum istediğim sonuca böyle ulaşıyorum yani :) ilk önce dolgunlaştırıp daha sonra uzatmış oluyorum 

             Sevgiler ÇİSEM....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder