17 Şubat 2015 Salı

EN GÜZEL İKİLİ


Makyaj yaparken en çok kullandığınız allık rengi nedir? 
   Şeftali tonları diyorsanız the Balmın swiss dot allığı tam size göre.yanlız kullanırken az kullanmakta fayda var çünkü oldukça pigmentli,sonra yanaklar tupturuncu gezmeyin :)) kalıcılığı çok iyi,içerisinde hiç ışıltı yok...
    Maybelline moisture extreme ruj-424 fresh apricot:bu allığa yakıştırdığım ruj ise maybelline fresh apricot.kendisi turuncumsu mercanımsı tonda.esmer tene yakışır diye önyargınız olmasın çünkü beyaz tenlilerde de çok hoş duracağından eminim.ilk defa bu ruju denedim  ki normalde "ruj insanı" değilimdir gayet güzel ışıltılara sahip.sürümü oldukça rahat kalıcılığı orta...
                                                                 Sevgiler ÇİSEM....

                            


1 yorum:

  1. ruja bayıldım ben allık olarak pembe tonları kullanıyorum..zevkini beğendi ben....

    YanıtlaSil