4 Şubat 2015 Çarşamba

MILK_SHAKE WHIPPED CREAM - SAÇ BAKIM KÖPÜĞÜ



Saçlarımız hepimizin gözbebeği...saçlarımızla ilgilendiğimiz kadar başka hiçbir şeye bu kadar özen göstermiyoruz sanırım..sizlere  yeni keşfimi tanıtmak istiyorum bu gün.gerçi bir çok blogger bunu kullanıyor bu aralar ben kendisiyle yeni tanıştım haberdar olmayanlara duyurmayı borç bilirim :))
Köpük formatında olduğu için uygulaması oldukça pratik.saçı yıkayıp havlu ile nemini alıp saça uyguluyorum hem tararken saçın kolay açılmasını sağlıyor hem de saça ısı işlemi uygulanacaksa zararlarından koruyor.
Her saç tipine uyumlu.ben normalde yıllardır vazgeçilmezim dediğim glissin sıvı saç kremini kullanıyordum fakat artık pabucunu dama atmış bulunuyorum :) 
Kokusuna gelince yoğun kokmasa da saçlar vanilyalı milkshake gibi kokuyor bir kaç saat koku hemen uçmuyor.
    


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder