23 Şubat 2015 Pazartesi

20 TL ALTINDA 5 MASKARA


8 tane açıp kullanmakta olduğum rimelim var (hepsi birbirinden özel benim için😄 deneme yanılma yoluyla bulduğum işe inanılmaz yarayanlardan bahsetmek istiyorum.aramızda öğrenci olup belki ekonomik ürünleri denemek isteyenler de olabilir...

*Rival de loop exact attract 11.95
Kirpikleri tek tek ayırsın zaten dolgun ve uzun kirpiklerim var diyorsanız güzel bir ürün.okul için gayet uygun bir rimel ben sadece tek tek ayırmasını sevdiğim için tekrar tekrar alabilirim.

*maybelline colossal volume express 21.99(indirimde 17.50) yıllar geçicek eğer raflarda yerini korumaya devam ederse 50 yaşımda bile hiç bıkmadan kullanacağım rimeldir kendisi.19yaşından beri severek kullanıyorum.


*Rival de loop maximum eyes mascara kirpiklere dolgunluk kazandırıyor.

*rival de loop young mega lash booster (waterproof) maybelline falsies'in muadili gibi ama tabiki bir maybelline olamaz.
*essence get big lashes(waterproof) en gözde rimelim,yazın vazgeçilmezim akmadığına tek emin olduğum rimel denize girerek test edip onayladım.denizde havuzda hiç bir şekilde akmıyor güvenerek alabilirsiniz.tatmin edici bir dolgunluk veriyor kirpiklere.fiyatı yanlış hatırlamıyorsam 10-12₺ arasında birşey
Sevdiğim diğer 2 rimel için tıklayınız..

Umarım yardımcı olmuştur bu yazım sizlere 
                  sevgiler ÇİSEM....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder